Tipy

Zjistěte, jak správně pečovat o své hodinky a udržet je co nejdéle ve stále krásném a zachovalém stavu.

Jak nejlépe pečovat o své hodinky?

U hodinek Prim doporučujeme přibližně jednou za 14 dní vyčistit hodinky hadříkem na brýle, jelikož pouzdra jsou z pochromované či pozlacené mosazi a časem může docházet k opotřebení zadní strany pouzdra. Hodinky z oceli jsou více odolné, ale i přesto je doporučujeme vyčistit alespoň 1x za měsíc.

Jsou hodinky vodotěsné?

U historických modelů rozhodně nedoporučujeme se s hodinkami potápět nebo je vystavovat do kontaktu s vodou. Dokážeme si poradit se zrezavělým strojkem, ale ciferník a ručky mohou být nenávratně poškozeny. U ostatních modelů rozhoduje označení na hodinkách.

Jaká je přesnost chodu hodinek?

Hodinky Prim u nás nastavujeme s přesností do +/- 2 minut denně. U švýcarských a jiných modelů lze dosáhnout i vyšší přesnosti.

Jak často hodinky natahovat?

Mechanické hodinky se před nošením 1x denně plně natahují korunkou v zasunuté poloze, dokud nebude cítit odpor korunky. Nemusíte se bát, že byste hodinky přetáhli. Na prasknutí pera je nutné vynaložit značnou sílu, sami to máme odzkoušeno.

Automatické hodinky se také dají natáhnout ručně a poté se natahují automaticky pohybem zápěstí během nošení.

U hodinek se strojkem typu QUARTZ zajišťuje chod baterie. Pokud dojde ke zpožďování nebo se hodinky zastaví, je čas baterii vyměnit.

Jak zjistím rok výroby hodinek?

U hodinek je vždy uveden rok výroby dle sériového čísla.

*Značka Prim nemá sériové číslo, podle kterého by se dal zjistit přesný rok výroby. Proto se uvádí pouze rok uvedení modelu do prodeje.

Mám k hodinkám citovou vazbu, dokážete při renovaci zachovat autenticitu?

Ano, při každém servise i renovaci dbáme na co největší zachování původních dílů. Pokud je zapotřebí nějaký díl vyměnit, vždy to nejprve konzultujeme se zákazníkem. Naším cílem je, aby každé hodinky mohly co nejlépe pokračovat v psaní svého příběhu.

Jaký je postup při servisu po převzetí?

V prvé řadě provedeme celkovou kontrolu hodinek, zjistíme konkrétní závadu, doporučíme řešení a informujeme vás o rozsahu opravy a ceně. Poté hodinky opravíme a doručíme je zpět k vám.

Dbáme i na samotné balení hodinek. Veškeré zásilky jsou velmi důkladně zabaleny, pojištěny a opatřeny sledovacím číslem.

Dostanu na hodinky záruku?

Na chod hodinek poskytujeme záruku 12 měsíců od prodeje. U nových hodinek je poskytována záruka od výrobce na základě dokumentace. Poskytujeme i pozáruční servis a v případě jakýchkoliv problémů jsme vám plně k dispozici.

Hodinky, které vám padnou na ruku